#001 av #blogg100: Nu ska här fetbloggas. I 100 dagar. Förhoppningsvis.

#blogg100

Jag har legat lågt med bloggandet på sistone. Väldigt lågt. Så för att komma igång ordentligt igen antar jag utmaningen #Blogg100 – Andra sommaren av Fredrik Wass på Bisonblog. Där kan du även ta del av regler och hålla dig uppdaterad på de andra som deltar i utmaningen…

– Herregud, vad har jag gjort nu? Känns helt och totalt orimligt att jag ska kunna skriva ett inlägg varje dag i 100 dagar framöver! Men va tusan, reglerna kring deltagandet säger att man inte måste skriva, utan det funkar även med en bild eller ett filmklipp också…

Och jag ljuger inte om jag säger att jag bestämde mig för typ 10 minuter sedan. Då fyllde jag i anmälningsformuläret och klickade genast in mig här för att börja skriva. Det första inlägget bör nämligen skrivas just i dag – onsdagen den 23 januari 2013. Och om cirka 42 minuter övergår denna dag till torsdagen den 24 januari… Så det blir inte på många rader det här första inlägget.

Hursomhelst kommer inläggen handla om ungefär det dom handlat om tidigare. Och jag ska försöka bättra mig och uppta ”Veckans ord på Pitemål” igen. Bland annat.

Så wish me luck… I morgon är en annan dag!

Kommentera

