Långt ifrån Formex

Men ändå inte. Så här såg det ut idag när jag var till skogen å hämtade lite ”props” till mässmontern. Väldigt långt ifrån en mässhall fullproppad med folk, liv å rörelse å hög ljudnivå…

20120807-001949.jpg

20120807-002056.jpg

20120807-002149.jpg

20120807-002259.jpg

20120807-002342.jpg

I morgon bär det av hemåt Stockholm igen efter några dagar av uteliv i norra Dalarna. Då sätter även arbetet igång på allvar inför Formex. Vågar nästan inte tänka på hur många punkter som står på min att-göra-lista… Och däremellan ska jag färdigställa ett kampanjförslag som ska presenteras för kund senare denna vecka.

Men jag har laddat batterierna väl denna sommar 🙂 Så hit me med en höst fylld av mycket uppdrag — jag är redo!

Men först: Formex!

— Sa jag att Frau Furtenbach står i monter B09:02?

Kommentera

