Sneak-preview på nya kollektionen

Den går under arbetsnamnet Grandma’s Patchwork och bygger på ett projekt där jag tänkt färdigställa det handarbete min farmor Frida påbörjat. Men för en som varken kan sy eller har tålamodet som krävs, löser jag det med den teknik jag behärskar bäst…

Jag kommer berätta mer om projektet och den nya kollektionen lite längre fram, men är så ivrig att visa det jag håller på med att jag bara måste lägga upp en första bild av det jag färdigställde i går kväll.

Kollektionen kommer bestå av fler färgställningar och finnas som grafiska tryck, runda grytunderlägg och runda brickor…  till att börja med…

Med det önskar jag alla en trevlig helg i vårsolen!

Bild och formgivning: Karolina – FrauFurtenbach©

Kommentera

