Misströsta inte

Nix. Jag har inte försvunnit från jordens yta… Jag försöker ”bara” få ordning på många delar i mitt liv just nu. Det som kallas Livet kommer emellan i bland, och man behöver mer tid till eftertanke å reflektion. Man behöver få och ge näring och energi…

Så förutom miljarders andra saker försöker jag bland annat färdigställa några nya motiv till en helt ny kollektion! Jag ska börja i liten skala men hoppas förstås att gensvaret blir positivt så jag kan lägga till fler produkter efter hand : )

Så ”bare with me”… Så fort jag har nåt att visa ur den nya kollektionen lägger jag upp det här förstås!

Däremellan ska jag försöka ta lite sportlov också. Säkert flera av er som kanske redan haft ledigt, men jag önskar alla en skön helg oavsett om ledigheten består mer av sport än lov, eller tvärtom!

Kram till er!

Kommentera

