Kom ihåg!

För den helgen händer det något roligt och nytt för Frau Furtenbach! Och jag önskar att jag kunde berätta lite mer, men jag har inte riktigt all fakta än för att kunna skriva om detaljerna kring det hela. Men mer info kommer alldeles alldeles snart, det lovar jag! Märker ni att jag försöker skapa lite förväntan och nyfikenhet? Då har ni alldeles rätt : )

Men nog om mitt hemlighetsmakeri… I övrigt känner jag tyvärr att jag inte riktigt hunnit med att uppdatera bloggen som jag vill. Har väldigt fullt upp med övriga frilansuppdrag, vilket i och för sig är jätteroligt, men det tar ju också tid från mitt bloggande och egna formgivningsprojekt. Och däremellan ska man sköta om sin familj, hämta barnen på skolan, hjälpa dem med läxorna, tvätta och vika en å annan tvätthög som ligger lite här och var. Om inte överallt just nu…

Jag har några idéer till nya produkter också, som jag mer än gärna vill ska komma längre än till ritbordet där några ligger just nu. Men nu har jag också en deadline – se datumen ovan. Deadlines är bra, då får man oftast ur sig det där sista som man går och drar på.

Nu ska jag strax leverera några original till kund och om några timmar tar jag helg. Tänkte inleda fredagsmyset med räkor, rostat bröd och vitt vin. En klassiker… Sen överröstas nog räkskalandet av 7-åringens Melodifestivalfavorit: Sean Banan – på högsta volym! En låt som jag för övrigt gått och nynnat på hela veckan…

Ha en underbar helg ni med!

One thought on “Kom ihåg!

Kommentera

