Ordningen återställd.

Nu ser allt ungefär ut som vanligt igen. Här till höger menar jag.

Gjorde några förändringar när jag ändå höll på. Även om jag är bra sugen på att förändra allt på sidan så får det duga för nu. Ska kanske göra som jag lär och först fundera ut en plan, vad vill jag ha ut av sidan, vad vill jag lyfta fram, vad vill jag säga och så vidare och så vidare.

Tills dess får ni hålla till godo med sidan som den ser ut nu! Och jag lovar att jag ska återkomma med nåt mer matnyttigt än mina totalt oplanerade inlägg om min egen klåfingrighet…

Kommentera

