Klåfingrig

Jag inser nu att man inte ska sätta sig nästan mitt i natten å börja kolla igenom å testa olika WP-teman till sin hemsida. Då blir det så här nämligen:

Om ni tittar till höger så har alla mina så kallade ”widgets” i sidospalten försvunnit…

Jag måste lägga dit dom igen. Men det är jag alldeles för trött för att göra just precis nu.

Men de kommer tillbaka, det lovar jag! Och jag ska skälla ut Frau Furtenbach för att hon inte kunde hålla fingrarna borta från de där testsidorna. Nyfikenheten tog över. En bra egenskap många gånger, men kanske inte just den här gången…

Ja, jag överlever nog. Och säkerligen överlever ni med. Nu går i alla fall jag och lägger mig. Sov gott.

Kommentera

