Långt ifrån mellandagsrea…


Så här i mellandagarna är det ju lätt att dras med i den rea-hysteri som sätter igång imorgon. Speciellt när man tagit det lugnt i några dagar, umgåtts med nära & kära å kanske börjar känna sig lite rastlös…

Jag hade säkert också gett mig ut på stan – svettandes i butikerna, armbågandes bland reahyllorna och bytandes av en å annan julklapp. Om det nu inte var så att jag befinner mig i norra Dalarna. Väldigt långt ifrån Köpcentrum, Handelsplatser och Stora varuhus…

Min Mellandagsrea byts istället mot Mellandagsreflektion!

För herrejösses vad det hänt mycket år 2011 när jag tänker efter:

Sagt upp mig, blivit uppsagd, startat företag, formgivit en produktserie, pratat i radio, fått artiklar i tidningen, sponsrat en fest, börjat blogga, fått nya vänner, behållit gamla vänner, producerat en produktserie, hittat släktingar jag inte visste fanns, gått i terapi, sålt in en produktserie, fått kunder, tappat kunder, frilansat, sålt på marknader, designat en Formex-monter, formgivit ett bokomslag, konsultat, fått återförsäljare, åkt på säljturné, tappat tron och fått den tillbaka…

Och jag har säkert glömt (eller kanske förträngt?) 1000 saker däremellan. Och det här är bara början! Hoppas jag…

Ser fram emot 2012 och redan om några veckor börjar det första stora äventyret för året: Formex! Men mer om min medverkan där och vad som händer under mässdagarna den 19–22 januari i mitt nästa inlägg!

Avslutningsvis vill jag förstås tacka alla ni som gjort 2011 till det mest galna, underbart knäppa, oemotståndiga, gråtmilda, hysteriska, utvecklande, labila, skratt-framkallande, upp-och-nedvända år som jag nånsin varit med om (hittills) i mitt liv!

T A C K !

2 thoughts on “Långt ifrån mellandagsrea…

Kommentera

