Den tjugofjärde december

Jag kommer sammanfatta mitt år med ett lite längre inlägg när dagarna kryper lite närmare 2012. Nu ska jag bara mysa med familjen, knäcka nötter, äta mammas inlagda sill som förstås smakar som ingen annans, försöka stävja barnens längtan och väntan på Tomten (som de förresten undrar över vem som klätt ut sig i år…?)

Och så får jag ju inte glömma att slå in det där sista paketet: ett klassiskt hockeyspel från Stiga till Anton. Det ligger och väntar på mig under sängen. Hoppas julpappret räcker nu bara…

Ha en underbar Julhelg tillsammans. Kramas, ta hand om varandra, lev i nuet, fånga stunden!

Kommentera

