Utan dig…

Utan dig inga asgarv. Utan dig inga dryga kommentarer och tjuvnyp i armen. Utan dig inga stöttande och peppande samtal när jag känner mig nere och tror att det inte finns nån väg ut. Utan dig inget Frau Furtenbach. Utan dig inga fina texter till mina produkter. Utan dig ingen disktrasa med kluriga ord. Utan dig ingen tro att jag klarar mer än vad jag tror. Utan dig inga barn som inte är hundrädda längre. Utan dig inga underbara loppisfynd. Utan dig ingen blodig köttbit på restaurang. Utan dig ingen champagne i baren.

Utan dig…

Så tack Felicia och ett STORT GRATTIS på din födelsedag idag! Och även om jag säkert fixat ett å annat ändå i den långa listan ovan (du ska ju inte tro att du är helt oumbärlig…) så är det faktiskt du som satte igång tankarna på att det faktiskt går att förverkliga sin dröm, hur den än ser ut. Och jag är glad och stolt över att få vara medpassagerare på din resa mot att förverkliga din dröm.

Stor kram till dig och må du få mycket kärlek och champagne idag!

Kommentera

