Trotsar jante med lite skryt


Idag fick jag ett ex av Piteå-tidningen som den vänliga journalisten skickat till mig, då det tydligen var stört omöjligt att hitta en lokal tidning på nån av press-kioskerna på Centralstationen…

OMG.

Först en liten puff med bilden på disktrasan med mammas så vanliga talesätt på tidningens förstasida och sen ett helt uppslag inne i tidningen! Och bilden på mig är stor som ett A4. Typ. Hade hört lite om det när jag pratade med min moster och morbror i helgen, men att sen se det på riktigt…

Men jaha och nähä. Det här håller inte. Nu tillbaka från rampljuset till verkligheten. Jag vidbränner falukorv just nu. Och ni?

Foto: Karolina – Frau Furtenbach©

2 thoughts on “Trotsar jante med lite skryt

Kommentera

