Det där med målbilder

När jag började skissa på min produktserie pijtmåle, tänkte jag att en viktig del i att nå ut med mitt budskap och min tanke bakom produkterna är att få ut det i pressen.
– Ja, en artikel i Norrbottningarnas ”hustidning” PT (Pite-tidningen) vore ju trevligt, tänkte jag.

Idag är det en extra rolig dag för nu är artikeln inte bara en målbild inne i mitt huvud, nu finns artikeln på riktigt! Än så länge har jag inte kunnat bläddra fram till artikeln i pappersformat, utan läst den på nätet. Men jag har redan hört från Karin, min allra första återförsäljare på Hem Ljuva Hem i Piteå, att det ser bra ut 🙂

Och så har jag ringt till mamma och pappa och berättat och de tycker förstås också det är roligt – PT har till och med fått med mina miljöbilder som jag plåtade i deras hembyar Lauker och Varjisträsk nu i somras!

Vad nästa målbild är, ska jag inte gå in på nu. Jag är rädd att det kanske inte blir verklighet om jag avslöjar det. Så skrockfull är jag…

Ha en fin-fin lördag!

Kommentera

