Två tavlor och en fin-fin tapet

Kolla här vad fint det ser ut bakom kassadisken hos A-Färg och Tapet i Arvidsjaur! Blev så glad när jag fick bilden av Linda och Malin. Det är verkligen en konstig men häftig känsla att se sina ”verk” på riktigt i en miljö. Jag måste nästan nypa mig i armen för att fatta att det händer – att JAG har återförsäljare som säljer MINA saker, MIN dröm!

Det är inte bara några skisser i en mapp på datorn längre. Utan tryckta, signerade och riktiga produkter som butikerna tycker om och vill köpa in och som deras kunder i sin tur tycker om och vill köpa och hänga upp på väggen i sitt hem…

Och för er som tänker:
”Gu, vilken härlig tapet som syns på bilden, undrar vad det är för tapet?”
Så kommer svaret här: Kollektionen heter Un Bisou från Intrade. De hade så fina miljöbilder på deras sajt, så jag var tvungen att hämta några och servera dem här på en gång. Den gula går ju hem hos mig helt klart… ; )

Foto: Linda/Malin A-Färg & Tapet och från http://www.intrade.se

2 thoughts on “Två tavlor och en fin-fin tapet

  1. Felicia W skriver:

    Åh vilka underbara tapeter! Och så dina underbara tavlor på dem. De passar så bra in i både stilrena miljöer som romantiska. Gav inspiration att sätta dem så där i genomskinliga ramar istället för med vit/svart bakgrund. Jättefint!

Kommentera

