Kundbesök i Pite

20110727-014842.jpg

20110727-014927.jpg

Har varit å hälsat på Karin i Hem Ljuva Hem-butiken i Småstaden, Piteå. Härligt att se hur mina grafiska tryck å vykort ser ut i butik! En kund hade precis köpt ett par vykort som var inramade å klara, så de fick jag tyvärr inte med på bild… Fast ännu roligare är det ju att föreställa sig att de kommer sitta på en vägg hemma hos någon – någon som gillar just MINA saker! En otroligt häftig känsla : )

Och så fick jag visa upp proverna på brickorna som är jättefina, och sälja lite fler kort. Remidjen-kortet verkar populära för de var helt slut… Om ett par veckor får jag leverans av brickor, kökshanddukar å disktrasor – jag vill att de ska komma NU…

Nä, här sitter jag å skriver på en bänk mitt på gågatan i Pite – jag ska nu till min moster Gerd å hälsa på. Hon bor bara en liten promenad bort. Å sen vidare till ”Ojbojn” (Öjebyn). Vill kolla in kommunens Repris-butik där som har så fina grejer som de gör av återvunnet material. Som sagt, ”reik å färdes” är rätta orden för denna resa…

Kommentera

