Reik å färdes…

Som min mamma skulle ha sagt – för i morgon flyger jag till Arvidsjaur och plockar upp en liiiiten hyrbil som jag fyller med grafiska tryck, vykort och några prov på brickorna som jag fått från leverantören. Har några säljbesök inbokade både i Älvsbyn, Arvidsjaur och Piteå så det blir att fara runt en hel del! Hemmabasen blir mammas hemby Lauker, där jag så snällt får bo i det som var bagarstuga när mamma var liten. Tack familjen Johansson : )

Förutom några säljbesök och leveranser av beställda produkter så tänkte jag produktfotografera lite, när jag ändå är på plats. Jag har några idéer kring hur bilderna ska se ut och det lutar åt att det blir några olika ”locations” som till exempel pappas hemby Varjisträsk och såklart mammas hemby Lauker. Tänkte va så duktig å skriva ihop en fotospecifikation åt mig själv, för jag vet hur lätt det är att irra runt och plåta allt möjligt annars… Produktbilderna kommer såklart finnas här på hemsidan inom kort.

Kommentera

