Postat!

Nu har en sändning med grafiska tryck och vykort gått iväg till Hem Ljuva Hem, en fin-fin inrednings- och present butik i Småstaden, Piteå! Känns otroligt roligt att få sälja mina verk i hjärtat av Pite : ) Och stolt över att få trängas i hyllan bland varumärken som Klippan, Växbo Lin och Rotor med flera… Och så finns det mycket annat fint i butiken från lokala Pitebor som t ex Kitchenbloom. För även om jag inte är Pitebo själv så känns det på nåt konstigt sätt som hemma ändå när jag kommer upp å hälsar på…

För övrigt jobbar jag på att få till fler återförsäljare (kanske t o m här i Stockholm – det bor ju några inflyttade norrbottningar här oxå såklart…), men möjligheten finns ju alltid att beställa direkt av mig. Dra bara iväg ett mejl till: karolina.furtenbach[at]gmail.com med dina önskemål så fixar jag resten!

Kommentera

